סיגל אדלמן

 



 

שקית ברוח - גלי עדן (סיגל אדלמן)

אתמול ירדנו מלבנון", המשיך פתאום המפקד, "שני חיילים שלי חזרו באלונקה. אתה תלך לישיבה שלך ואני חוזר ללבנון! 'גולני' על הרגלים! זזים!" אביגיל, נערה חרדית, מתארת במכתביה את המפגשים הבלתי - צפויים בין דתיים וחילוניים, מפגשים הטעונים ברגשות של זעם, אהבה ותקווה. הספר 'שקית ברוח' מביא מבט חדש בתחום היחסים בין דתיים וחילוניים. 'שקית ברוח' הוא ספרה הראשון של גלי עדן - בעלת תשובה, בוגרת 'המדרשה לאמנות' (בית ברל) ו'המכללה לבנות' בית וגן.

שקית ברוח

 

ביקורות בעיתונים

 

"הסיפור כתוב יפה, הוא מרגש ומעורר לא מעט נקודות למחשבה. בעידן המוסר המתדלדל של ימינו... מלבב למצוא מעיין מפכה כמו הספר הזה... ספרה של גלי עדן הוא ספר טוב ומעניין... יש בו עומק רעיוני ותוכני שקשה למצוא כמותו במקומותינו. הסיפור סוחף וקשה להנתק ממנו.

נוכל רק לקוות שגלי עדן תמשיך ותפתח את כתיבתה. עולם הספרות וודאי יצא מורווח מכך"

תמר נשר-רטי, מקור ראשון.

 

***

"שקית ברוח אינו ספר מטעם. על כן מכתביה של אביגיל הם צוהר אמיתי לעולמה של נערה חרדית. הספר נטול מציצנות מהסוג הנפוץ בכתיבה חילונית על העולם החרדי, ונטול התיפיפות שבה נוהגת החברה החרדית להציג את עצמה בספריה."

אבישי רוזנברג, כל העיר, ירושלים

 

***

"כמה נהנתי לקרוא את הספר הזה... עוד על העולמות הדומים ושונים כל כך של חילונייים ודתיים/חרדים, בספר, שכולו מכתבים מכתבים. כדאי לכם!" 

מעריב לילדים

 

***

"אותנט... סיפור מרתק... הספר מעניק לקוראיו חילוניים ודתיים לאומיים, הצצה אינטלגנטית לתוך המנטליות ואורח החיים החרדי...

הילדים שלי, בני 12 ו-13 קראו ושוב קראו את הספר..."

אביגיל רדוסקוביץ', ג'רוסלם פוסט

 

 

לקריאת פרק לדוגמא לחצ/י כאן. 

 

כל הזכויות שמורות ©
לייבסיטי - בניית אתרים