סיגל אדלמן

 



 
בסוד הדברים הינה תערוכת רטרוספקטיבה המקיפה שלושים שנות יצירה עשירות של סיגל אדלמן. סוד, כמסע אישי של אמנית המתבוננת בעין בוחנת ורגישה על המתרחש בתוכה פנימה כאשה ש"חצתה את הקווים" ונדדה בין עולמות אל ארץ לא נודעת. אשה יוצרת הנעה במרחב ובזמן שבין זרמים, התרחשויות, נופים וניואנסים המהווים את מארג החיים כאן, במקום הזה, ויכולה להם.. במצלמתה.
בתערוכה באים לידי ביטוי איכות היצירה הרבגונית של אדלמן יחד עם תכני עומק הנעים בין האישי לאוניברסאלי. בעזרת המבזק המטאפורי של מצלמתה, מאירה אדלמן פינות שלא מוארות דיין במציאות חיינו כאן, ומאידך, גם נתיבים שאבני המרצפת שלהם שחוקות מרוב המון אדם שפוסע בם זמן רב. ואכן, נושאי סדרות הצילומים נוגעים לקהל הישראלי בכללותו אך גם לכל אדם באשר הוא. נושאים הקשורים לסטיגמות בחברה הישראלית, לשאלות של זהות הקשורות למגדר, מגזר ואמונה, למעגל החיים ועוד.
תערוכת בסוד הדברים עשירה מאד מבחינה ויזואלית ותכנית ומזמנת לנו אפשרות למפגש עם נושאים שלכאורה רחוקים מעולמנו היומיומי אך למעשה מחוברים לעולמנו הפנימי. היא מאפשרת מפגש של אמנות כשיח שאדוותיו מתרחבות והולכות, מחלחלות ונספגות בנפש ובתודעת החווים אותה כצידה לדרך ארוכה.

 
ישראל רבינוביץ
אוצר התערוכה

 
כל הזכויות שמורות ©
לייבסיטי - בניית אתרים